نقاشی منظره زمستان با آبرنگ

همراه ما باشید با آموزش ویدیویی نقاشی منظره زمستان با آبرنگ :

سلام ، در آموزش قبلی که در سایت قرار دادم برای گروه نقاشی رنگ و روغن یک ویدیو در زمینه نقاشی منظره زمستان گذاشتم که دوستان ببینند ، تصمیم گرفتم همین موضوع رو برای شما عزیزانیکه به نقاشی با آبرنگ علاقه مند هستید نیز قرار بدم.

تصویری که کار خواهیم کرد یک منظره هست که فضای سرد زمستان رو نشونمون میده با صحنه ای پوشیده از برف البته در انتهای تصویر درختان سبز رو هم میبینیم ، این آموزش ساده هست و برای کسانیکه تازه شروع کردن خوبه ، شما یاد میگیرید که چطور تنه یه درخت رو کار کنید و همچنین یاد بگیرید منظره انتهای تصویر که پوشیده از درخت هست رو چطور به تصویر بکشید .

تعداد رنگ استفاده شده در این نقاشی زیاد نیست و با همین تعداد رنگ کار خوبی شده ، امیدوارم که لذتشو ببرید.

ضمنا احساس میکنم علاقه مندان به نقاشی به آبرنگ بیشتر از قسمتهای دیگه  باشند یکی از دلایلش میتونه این باشه که سنین پایینتر هم میتونند راحت کار کنند و قیمت تمام شده هم ارزان هست ، به من بگید از چه نوع آموزشهای آبرنگ خوشتون میاد که در سایت قرار بدم.

تنها موردی که میمونه این هست که تصویر منظره از ابتدای آموزش کشیده شده هست و شما از تصویر اولی که در زیر قرار میدم میتونید الگو بگیرید و اونرو بکشید و سپس به رنگ امیزی کردنش اقدام کنید .البته میتونید ویدیو رو هم استوپ کنید و تصویر رو ابتدا بکشید.

تصاویری که از ویدیوی آموزش گرفتم رو در زیر میبینید :

196 197 198 199 200 201 202 نقاشی منظره زمستان با آبرنگ