نقاشی منظره برفی با مداد رنگی

کار با مداد رنگی جذابیت ها و لذت‌های خاص خودش را دارد و همواره ممکن است در مقابل یک موضوع جدید شما را با یک چالش مواجه کند که نیاز به کسب دانش بیشتر باشد ، نقاشی منظره برفی با مداد رنگی هم می‌تواند از این دست موضوعات باشد .
هر نقاشی باید برای یک بار هم شده کشیدن منظره برفی یا زمستانی را تجربه کند .لذت خاصی در کشیدن آن وجود دارد ، شما در هر سطحی که باشید می‌توانید اقدام به کشیدن آن کنید و به مرور به توانایی خود اضافه کنید تا بتوانید هر چه بهتر ، زیبا‌تر و بصورت واقعی‌تر یک منظره را به تصویر بکشید .

کتاب آموزش منظره برفی با مداد رنگی

 

کسانیکه کتاب الکترونیکی آموزش نقاشی منظره برفی با مداد رنگی را تهیه می کنند از طریق واتس اپ می تواند با پشتیبانی ارتباط برقرار کرده و از پشتیبانی کامل در طول یادگیری بهره ببرند .

 قیمت :   قیمت این محصول 29،000 تومان می باشد که شما می توانید با قیمت  19,000  تومان آنرا تهیه فرمایید



فهرست کتاب الکترونیکی آموزش نقاشی منظره برفی با مداد رنگی


در این کتاب الکترونیکی موضوعات مختلفی را مورد بحث قرار می دهیم که بطور کلی شامل موارد زیر می باشد :

چند نکته کوتاه پیرامون انتخاب درست کاغذ یا مقوا بر اساس ویژگی های مهم در نقاشی منظره زمستانی و کار با مداد رنگی.

توضیحاتی کوتاه در مورد رنگ ها و ارائه چند پالت رنگی بعنوان نمونه .

انتخاب موضوع نقاشی .

توضیحاتی پیرامون درختان و نحوه ایجاد برف بر روی درختان و آموزش چند روش برای انجام این کار .

اشاره به نکاتی همچون نوع درخت ، سایه برف ، نور موجود در صحنه و همچنین تاثیر اجسام محیط بر چگونگی نمایش برف .

خیلی کوتاه در مورد نشستن برف بر روی اجسام توضیح داده شده اما در قسمت تمرین به این موضوع پرداخته شده .

همچنین مختصری در مورد رسم مسیر یا جای پا بر روی برف صحبت شده .

کوه را مورد بررسی قرار داده ایم و نحوه کشیدن آنرا شرح داده ایم .

تمرین برای نقاشی منظره برفی


در مجموع شش تمرین قرار دادیم . تمرینات از یک تصویر خیلی ساده شروع می شود و در هر مرحله به کیفیت آن اضافه می شود .
هر تصویر بصورت گام به گام نقاشی می شود و شما در جریان روند کار قرار خواهید گرفت .

تصاویر زیر تمرینات این کتاب الکترونیکی می باشند :

آموزش نقاشی منظره برفی

آموزش نقاشی منظره برفی با مداد رنگی

چه کسانی نباید این کتاب را بخرند :

اگر شما مدتی است که با مداد رنگی کار می کنید و توانایی لازم برای ایجاد صحنه های مختلف را دارید این کتاب مناسب شما نخواهد بود ، شما نیاز به آموزش ندارید بلکه می بایست تمرینات خود را افزایش دهید .

ضمانت بازگشت وجه :

بعد از خرید کتاب به مدت یک ماه در کنار شما خواهیم بود تا بتوانید یاد بگیرید چگونه می توان منظره برفی را نقاشی کرد ، می توانید از طریق واتس اپ بصورت آنلاین با ما در تماس باشید و مشکلات خود را بیان کنید .
اگر شما با انجام تمرینات و پشتیبانی آنلاین در مدت دو هفته نتوانستید تصاویری همانند تمرینات داخل کتاب نقاشی کنید هزینه ای که بابت تهیه کتاب کردید به شما برگشت داده می شود .


متن زیر برگرفته از بخش ابتدایی کتاب است :

در این کتاب الکترونیکی شما را با مراحل مختلف نقاشی منظره برفی آشنا می‌کنیم ، حتی اگر تجربه‌ای در این باره نداشته باشید و برای اولین بار هست که قصد انجام آنرا دارید ، این کتاب می‌تواند مناسب شما باشد .
در این کتاب سعی کردیم موارد مختلف که در یک منظره برفی اهمیت دارد را بررسی کنیم و نحوه انجام آنرا شرح دهیم ، کارمان را از کشیدن منظره ساده شروع می‌کنیم و در ادامه کیفیت کار را افزایش می‌دهیم .

در هر منظره برفی موارد مختلفی است و اجسام زیادی ممکن است وجود داشته باشید ، نیاز نیست که شما برای هر کدام از اجزاء تشکیل‌دهنده یک صحنه برفی آموزش ببینید که چطور برف با آن ترکیب شده ، کاریکه باید انجام دهید این است که بدانید یک صحنه برفی چه خصوصیاتی دارد ، از چه رنگ هایی بهره می‌گیرد و چه مواردی وجود دارد که حس سرما و خصوصیات یک منظره برفی را به ببیننده منتقل می‌کند .

مهم‌ترین قسمت این کار نیز برف است ، اگر بدانید که چطور نشستن برف بر روی اجسام را نشان دهید دیگر تفاوت نمی‌کند آن جسم چه چیزی باشد ، ما در این کتاب به چند مورد اصلی که ممکن است برای شما چالش برانگیز باشد اشاره کردیم ، برای موارد دیگر شما نیاز هست کشیدن آن موضوع یا جسم را بدانید چه منظره برفی باشد چه نباشد .

بعنوان مثل اگر قصد دارید یک خودرو را نشان دهید که برف روی آن نشسته باشد باید بدانید که خودرو چگونه رسم می‌شود و در مورد آن برف ، شما در این کتاب نکات لازم را فرا می‌گیرید .
در مراحل پایانی چند تصویر از ابتدا و مرحله به مرحله را خواهیم کشید تا شما با روند انجام کار آشنا شوید ، امیدوارم که این کتاب کمکی باشد برای شما تا بتوانید هر چه بهتر یک منظره برفی را با مداد رنگی نقاشی کنید .


طراحی یک منظره برفی هم می‌تواند ساده باشد و هم چالش برانگیز ، این چالش ها می تواند پیچیدگی های درون صحنه ،اجزاء تشکیل‌دهنده صحنه و موارد دیگر باشد که سعی می کنیم در این آموزش با مرور موارد مختلف و ارائه چند روش ، طراحی یک منظره را برای شما آسان کنیم .

برای اینکه بتوانیم یک منظره زمستانی زیبا را نقاشی کنیم باید به چند مورد توجه کرد ، ابتدا اینکه قرار هست چه منظره ای را بکشید یا به عبارتی موضوع شما چیست ، ممکن است یک روستای پوشیده از برف ، یک نمای شهری ، جنگل پر از درخت که برف آن‌ها رو سفید پوش کرده و یا کلبه ای تنها در میان درختان و … باشد .



هر کدام از این‌ها که باشد موضوع دوم اهمیت پیدا می‌کند و آن اجزاء تشکیل‌دهنده صحنه هستند ، در نمای شهری ساختمانها ، وسایل نقلیه ، المانهای شهری و همچنین رفت و آمد مردم را دارید اما در یک منظره کوهستانی شما کوه ، درختان ، رودخانه و … را خواهید داشت که هر کدام از این‌ها خصوصیات مختلف خودشان را دارند که اینجا به مورد بعدی می‌رسیم .


مورد بعدی بافت و مواد تشکیل‌دهنده هستند ، هر عنصر در صحنه ویژگی‌های خودش را دارد ، بطور مثال یک رودخانه یخ زده خصوصیاتی دارد که اون رو متفاوت از عنصر های دیگر می‌کند ، همین رودخانه در فصل گرما به یک شکل است اما در فصل سرما به شکل دیگر .در این میان نور را نباید فراموش کرد ، حتی تفاوت چند ساعت از روز می‌تواند بر روی اثر تغییرات جدی ایجاد کند .

بافت اجسام در منظره زمستانی
با توجه به این چند مورد گفته شده و در کنار هم قرار دادن آن‌ها به شمایی که قرار هست منظره را بکشید می‌رسیم .

هنرمندان ، هر کدام ممکن است روش مخصوص به خود را داشته باشند و یا از روش هایی که رایج هست و بصورت مشترک توسط همه انجام می‌شود استفاده کنند ، اما شما باید به بهترین روشی دست پیدا کنید که این اجزاء با تمام خصوصیاتی که دارند را به بهترین شکل ممکن ایجاد کند یا ایجاد کنید .



نحوه کشیدن منظره برفی
قیمت دوره آموزشی 19,000 تومان
  • مدرس : سید احمد تقیان
  • سطح دوره : متوسط
  • زمان دوره : 50 صفحه
افزودن به سبد خرید