نقاشی اسب برای کودکان

نقاشی اسب برای کودکان و حتی ما بزرگترها کار لذت بخشی هست ، بچه ها اسب ها رو در کتابها و برنامه های تلویزیونی به شکل کارتونی و فانتزی می بینند و همچنین زیبایی که این حیوان داره باعث شده علاقه مندی کودکان بهش زیاد بشه و دوست داشته باشند که یک اسب رو برای خودشون نقاشی کنند .

دراین ویدیو میخواهیم با نحوه کشیدن سه مدل اسب آشنا شویم و یاد بگیریم که چگونه به راحتی میشه اونهارو نقاشی کرد.
در این ویدیو می بینید که اسب را به شکل های ساده که در توانایی کشیدن بچه ها باشه تقسیم می کنیم ،  طراحی به این شیوه به شما کمک میکنه بتونید هرچیز را به راحتی بکشید . همچنین این توانایی رو میده که موضوع مورد نظر خودتون که اینجا اسب هست رو راحت تر در نظر بگیرید و بکشید.

این آموزش مناسب کودکانی است که بصورت مبتدیانه نقاشی می کشند و قدرت کافی در رسم شکلها را ندارند ، البته در این ویدیوی آموزشی نحوه طراحی سه مدل اسب آورده شده که متناسب با سنین مختلف باشه و برای کسانیکه قدرت بیشتری در طراحی دارند نیز مناسب باشه ، پس از مشاهده و تمرین ، کودک قادر خواهد بود به تنهایی یک اسب را نقاشی کنه .

کشیدن اسب می تونه برای کودکان چالش برانگیز باشه ، طراحی اسب برای کودکان که نمی توانند شناخت مناسب و کاملی از اجزای بدن این حیوان زیبا داشته باشند و اون رو به خوبی تجسم کنند و تناسب و ابعاد اجزای بدنش رو به خوبی رعایت کنند می تواند مشکل و خسته کننده باشه و این خستگی از نقاشی شاید برای فرزند شما مناسب نباشه .

بیایید در کمترین زمان یاد بگیریم که چطور میتوان یک اسب کشید و این چالش را تبدیل به یک کار آسان کنیم ، اسبی که طراحی میکنیم حالتی ساده دارد و با در کنار هم قرار گرفتن شکل های ساده آنرا ترسیم میکنیم ، در بسته آموزش نقاشی به کودکان به این موضوع اشاره کردیم که چگونه با اشکال ساده به کودکان آموزش دهیم .

البته طراحی اسب شاید به نسبت طراحی حیوانات دیگر مثل طراحی جوجه ، خانه ، درخت و .... نیاز به مراحل بیشتری داشته باشه که در این ویدیوی آموزشی می توانید با این مراحل آشنا شوید .



در قسمت زیر مراحل کشیدن یکی از اسب ها که ساده ترین اونها هست رو بصورت مرحله ای توضیح میدم و برای دو اسب دیگه لطفا به ویدیو مراجعه کنید تا به دقت با مراحل کار آشنا بشید :

1-ابتدا با یک مستطیل بزرگ قسمت بدن اسب رامیکشیم و قسمت بالای سمت راست یک مستطیل باریک میکشیم ودر امتداد آن یک مربع برای قسمت سر آن ترسیم میکنیم . قسمت پوزه اسب را بایک نیم دایره مشخص میکنیم وگوش های اسب را با مثلث بزرگ و کوچک و چشم و سوراخ بینی اسب راهم درجای مناسب میکشیم .

نقاشی اسب برای کودکان

2-قسمت پاهای اسب را با دو خط صاف میکشیم و یکی از پاهای جلوی اسب را با خط شکسته رسم میکنیم در ادامه سم اسب را با نیم دایره مشخص میکنیم.

نقاشی اسب برای کودکان

3-حالا به سراغ دم و یال اسب می رویم وآنها را باخط های منحنی می کشیم.

نقاشی اسب برای کودکان

اگر تمایل دارید که کودک شما بصورت اصولی و از پایه یاد بگیرد که چگونه باید نقاشی کند و با یاد گرفتن یکسری از اصول اولیه و تمرین کردن آنها بتواند هر چیزیکه که خواست با نگاه کردن به تصویر جسم و از طریق ساده سازی آنرا نقاشی کند شاید آموزش زیر مناسب شما و کودک عزیزتان باشد ، برای توضیحات بیشتر به صفحه آن مراجعه فرمایید :

آموزش نقاشی به کودکان