نقاشی آدم برفی کودکانه

آموزش نقاشی آدم برفی کودکانه یک آموزش ساده است اما با وجود سادگی از زیبایی خاصی نیز برخوردار است و کودکان به آن علاقه مند هستند .
می توان آدم برفی را با توجه به توانایی کودک ساده یا کمی با جزئیات بیشتر نقاشی کرد .

 

کودکان در ابتدای یادگیری نقاشی با شکل های اولیه همچون مربع ، دایره و ... آشنا میشوند ، برای اینکه کاربرد این شکلها را به کودکان آموزش دهیم می توانیم نقاشی های ساده را انتخاب کنیم که با حداقل ترین شکلها کشیده شوند .

توجه داشته باشیم که در ابتدا شکلهای پایه به همان صورت که هستند استفاده شوند و حالت کلی خود را حفظ کند .

نقاشی آدم برفی برای کودکان حکم یک نقاشی آسان را خواهد داشت ، شما تنها با سه دایره می توانید شکل کلی آدم برفی را رسم کنید و برای دست و بینی و همچنین کلاه هم از شکل های پایه بهره بگیرید .

در این ویدیو آموزش نقاشی آدم برفی خواهید دید که با کمی قرار گیری دایره ها درون محدوده همدیگر و تغییر دادن اندک در شکل کلی دایره به نحوی که کمی شکل بیضی به خود بگیرد ما حجم آدم برفی را درک خواهیم کرد و کودکان به راحتی با مفهوم حجم نیز آشنا خواهند شد .

در زمان کشیده بدن آدم برفی و سر و پا آن که از سه دایره تشکیل می شود می توانید ابتدا سه دایره را بر روی هم بکشید و سپس خط هایی که در داخل محدوده دایره ها قرار میگیرد را پاک کنید و در مراحل بعد جزئیات را به تصویر اضافه نمایید .