آموزش نقاشی منظره دریا و ساحل صخره ای با آبرنگ

در این درس نقاشی با آبرنگ ، مدرس شما را با تکنیک های ایجاد یک صحنه یا منظره ساحلی زیبا با آبرنگ آشنا می کند ، شما نمایی از یک ساحل صخره ای همراه با برخورد موج های دریا را خواهید داشت .

همانطور که در تصویر نهایی مشاهده می کنید ، علائم ، جلوه ها و جزئیات تشکیل دهنده صحنه به شکل زیبایی کار شده ، وجود این موارد این آموزش را متفاوت می کند چون از طیف گسترده ای از گزینه ها برای بوجود آوردن صحنه استفاده می کند و شما نحوه ایجاد و به نمایش دراوردن آنها را در این ویدیوی آموزشی نقاشی آبرنگ مشاهده خواهید کرد .

توجه : این دوره آموزشی به زبان فارسی نمی باشد . زیرنویس انگلیسی همراه با زیرنویس فارسی که ترجمه ماشینی دارد ( گوگل ترنسلیت ) همراه فایل آموزشی قرار داده شده است .

من همیشه به تصویر کشیدن امواج دریا و جزئیاتی که همراه داره چه با آبرنگ و چه با رنگ روغن دوست دارم ، بازتاب نور همراه با کف هایی که موج همراه خودش داره واقعا یک زیبایی خاصی داره .

وقتی شما صخره رو به نقاشی اضافه می کنید و همراه با پوششی که داره و باز قشنگ تر از اینها به نمایش در آوردن صحنه برخورد موجها به صخره ها یک زیبایی عجیبی ایجاد میکنه که فقط باید نقاشی رو بکشید و لذتش رو بچشید .

همه اینهایی که گفتم باعث ایجاد رنگ های مختلف در صحنه میشه که این میتونه یک تمرین خوب در نقاشی آبرنگ باشه و برای شما چالش ایجاد کنه ، در نهایت امیدوارم از این آموزش همراه با لذت بهره کامل رو ببرید .

 

قیمت دوره آموزشی 1,900 تومان
  • مدرس : Michele Illing
  • سطح دوره : متوسط
  • زمان دوره : 65 دقیقه
افزودن به سبد خرید